FLUGA I NÄSAN

Jaha då var det dags att åka in till stan en sväng för att käka lite... stan då igår alltså heter Varberg och var en mysig bekantskap.
Häller i det sista av baileys-en, hur fan skriver man  det, i en plastmugg för att skynda mig dricka upp den innan den tar slut.
Nu till balansstycket att komma upp på cykeln med en plastmugg i handen utan att klämma ihop den... kämpar och lyckas... tar en liten smutt....
-Fan vad det killar i näsan... nåt har fastnat i snoken... fnyser för att få ut det...
efter några fnysningar ramlar det ut en fluga ur näsan....
Trodde det var helt omöjligt... jag som inte kan fånga en fluga annars och nu fångar jag dom med näsan  som någon slags myrslok... det kittlades ett bra tag kan jag säga...
När jag skriver är vi redan i Göteborg... men det får jag ta senare...

Kommentarer
Postat av: Emme

Men fan vad äckligt xD

2010-07-25 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0