GÖTLABORG....

Sitter i vandrarhemmet och väntar på att få byta rum och ställa in bilen i garaget, blev lite struligt när man bokar för sent.
Ska bara stanna en natt till i Göteborg p g a det, sen blir det någon dag i nån håla innan vi sticker till Öland...

Ikväll ska vi gå på Lotta på Liseberg så vi vinkar till alla. Eftersom vi inte har några plakat får jag vara det själv...
Några öl bara så ska vi se...

Satt en stund på en pub igår, 29spänn för en öl är väl ok pris...

Slank ner en pizza på vägen hem också, fattar inte hur mycket man kan äta hela tiden känns som jag inte gör annat just nu...

Vi har stoppat mina sandaler i en påse dom luktade inte särskilt gott och nu kan jag inte ta fram dom ur påsen för det har samlats diverse dofter under natten så nu får jag väl gå ut barfota på stan och köpa ett par skor.... nja har ju flera med mig såklart men inga sandaler...
pussåkram
många barn


Kommentarer
Postat av: Emme

Jag är ganska avundsjuk faktiskt :P

2010-07-26 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0