HÅLLA SNABELN I STYR

Jaha igår då... ligger ett steg efter hela tiden som nån kanske märker...

Vi var på sjöfartsmuseet och kollade akvariet... riktigt fint... gillar sånt... sen åkte vi till Värnamo och fick tag i en liten mysig stuga på deras camping, kändes lite turligt...
Vi grillade och köpte fiskekort, gjorde några kast i Lagan men den var utdöd.
Sen provade vi lite i sjön nära campingen, det plaskade friskt och verkade lovande, dock var det folk som badade och dom nappade inte... vi provade andra sidan sjön.
Satt på en bänk på ett berg utöver sjön och blev nästan lite djupa... pratade livets stora problem och allt sånt...
SEN... KOM ett av livets STORA PROBLEM.... fan pissnödig igen... måste vara något fel på ölen... dom bara rinner igenom..
-Undrar om man kan stå bakom tallen utan att den syns... Den väldiga....
Jo Anne trodde nog jag kunde gömma mig bakom något grässtrå lika gärna...
Nåja... ingen i sikte... fram med hmmm... faaan så skönt....
tass, tass, tass... fan en joggerska hon kommer att springa förbi just där jag står... nu kommer problemet... det gäller att flytta sig just när hon kommer förbi för att inte röja mitt nödläge...
just när hon passerar steppar jag runt tallen och det går ju skitbra när man pissar samtidigt....
 ÄHH...
Nåja Anne lovar att tvätta brallorna bara jag grillar...
Ja ja försök själv att springa runt ett träd och pinka och koncentrera dig på att inte synas...

Just nu pissar det ute i Borgholm där vi är nu... Har packat sopsäckar som vi ska ha på oss när digiloo är om ett par timmar....
piss och kram

Kommentarer
Postat av: emme

SjöPRUTTsmuseet xD Fart..

2010-07-28 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0